Tässä numerossa:
- Pauliina vertailee Jamboree kokemuksiaan
- Ville jorisee nettisivujen tekemisestä ja muistelee Lapin vaellusta
- Eeva, Kipa ja Jaro muistelevat Jamboreeta ja HH:ta
- Lakumadot kertovat Tallomarallysta
- Voit testata, millainen joulukampanjamyyjä olet
- Riitta vastaa päiväkodin vanhempainillassa esitettyyn kysymykseen: "Eikö lapsen pitäisi leikkiä eikä harrastaa?"
- Sekä paljon, paljon muuta!
Seuraavan Kapalon 4/2011 deadline onkin sitten jo 25.11. ja se ilmestyy joulujuhlaan.