perjantai 11. marraskuuta 2011

Kapalo 3/2011 on ilmestynyt

Hae oma Kapalosi lähimmältä kololta! Vain Kapalon lukijat tietävät, mitä Kaukapartiossa oikeasti tapahtuu, mikä on In, mikä taas täysin Out!

Tässä numerossa:

  • Pauliina vertailee Jamboree kokemuksiaan

  • Ville jorisee nettisivujen tekemisestä ja muistelee Lapin vaellusta

  • Eeva, Kipa ja Jaro muistelevat Jamboreeta ja HH:ta

  • Lakumadot kertovat Tallomarallysta

  • Voit testata, millainen joulukampanjamyyjä olet

  • Riitta vastaa päiväkodin vanhempainillassa esitettyyn kysymykseen: "Eikö lapsen pitäisi leikkiä eikä harrastaa?"

  • Sekä paljon, paljon muuta!



Seuraavan Kapalon 4/2011 deadline onkin sitten jo 25.11. ja se ilmestyy joulujuhlaan.