sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Kevätkausi alkaa heti loppiaisen jälkeen

Kevätkauden toiminta pyörähtää käyntiin nyt heti loppiaisen jälkeen. Ryhmien kokoontumisajat eivät ole muuttuneet. Kaikki sudenpentulaumat ovat täynnä, mutta uudet seikkailijat eli 10-12 -vuotiaat sekä sitä vanhemmat lapset, nuoret ja aikuiset ovat tervetulleita mukaan toimintaan. Ryhmien kokoontumisajat ja niiden johtajien sähköpostiosoitteet löytyvät tämän linkin takaa.