Seuraavat henkilöt ovat rastipäällikköinä:
- Lauri Paulamäki: lähtötehtävä
- Kirsi Aalto
- Jaro Ruokonen
- Tiina Ruokonen
Kisat ovat siis Kurussa ja kisakeskuksena toimii Keihäslahden koulu. Jo muutaman tunninkin osallistuminen auttaa paljon! Kisapäivälle 4.2 on luvattu melko kylmää (-18/-24*C), joten vaatetta kannattaa ottaa reilusti mukaan.
Lisätietoja löytyy myös kisan nettisivuilta sekä nettisivujen kisauutisesta.