maanantai 24. joulukuuta 2012

Rauhallista joulua!



Kaukapartio toivottaa Julian värkkäämän piparkakkulaavun välityksellä Hyvää Joulua kaikille kaukapartiolaisille ja Kaukapartion ystäville!